::ASPERiaN FORUM::
selamat bensantai

Pics : Poster Cari Jodoh

View previous topic View next topic Go down

Pics : Poster Cari Jodoh

Post by colorex on Wed 02 Jul 2008, 3:22 pm

Desprade giler...


_________________
:::I`m that man:::

colorex
Super Administrator
Super Administrator

Male
Number of posts : 151
Age : 27
Location : kedah
Job/hobbies : student lagi la..
Personal profile : Hai semua.. assalamualaikum saya dah selamat datang saya ucapkan kepada anda semua yg sudi meluangkan sedikit masa korang untuk join forum ni..maaf la sekirangan tak semeriah seadanya.. aku baru ja belajar buat benda2 alah ni..
Reputation : 2
Points : 68
Registration date : 19/06/2008

View user profile http://Prepaid4U.Net/?id=colorex89

Back to top Go down

Re: Pics : Poster Cari Jodoh

Post by colorex on Wed 02 Jul 2008, 3:23 pm

aku tetarik ayat bawah sekali yang dia tulis,,

tak lawa tak apa janji baik hati...aku tanye vandalisme yang dibuat ini baik sangat ker..tau terdeksa tapi takyah buat macam tu bai

_________________
:::I`m that man:::

colorex
Super Administrator
Super Administrator

Male
Number of posts : 151
Age : 27
Location : kedah
Job/hobbies : student lagi la..
Personal profile : Hai semua.. assalamualaikum saya dah selamat datang saya ucapkan kepada anda semua yg sudi meluangkan sedikit masa korang untuk join forum ni..maaf la sekirangan tak semeriah seadanya.. aku baru ja belajar buat benda2 alah ni..
Reputation : 2
Points : 68
Registration date : 19/06/2008

View user profile http://Prepaid4U.Net/?id=colorex89

Back to top Go down

Re: Pics : Poster Cari Jodoh

Post by oozaimee on Wed 09 Jul 2008, 1:58 pm

pekchai pon sbnrnye nak wat mcm 2.....

oozaimee
Spammer
Spammer

Male
Number of posts : 12
Age : 27
Location : Anywhere but Here
Job/hobbies : Big Spammer
Reputation : 0
Points : 7
Registration date : 02/07/2008

View user profile http://www.friendster.com/oozaimee

Back to top Go down

Re: Pics : Poster Cari Jodoh

Post by colorex on Thu 05 Feb 2009, 12:47 pm

bongek la.. mana da aku wat macam tu... ko la..

_________________
:::I`m that man:::

colorex
Super Administrator
Super Administrator

Male
Number of posts : 151
Age : 27
Location : kedah
Job/hobbies : student lagi la..
Personal profile : Hai semua.. assalamualaikum saya dah selamat datang saya ucapkan kepada anda semua yg sudi meluangkan sedikit masa korang untuk join forum ni..maaf la sekirangan tak semeriah seadanya.. aku baru ja belajar buat benda2 alah ni..
Reputation : 2
Points : 68
Registration date : 19/06/2008

View user profile http://Prepaid4U.Net/?id=colorex89

Back to top Go down

Re: Pics : Poster Cari Jodoh

Post by Sponsored content Today at 6:44 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum