::ASPERiaN FORUM::
selamat bensantai

cinta seorang pemuda.....hhuhu

View previous topic View next topic Go down

cinta seorang pemuda.....hhuhu

Post by colorex on Mon 23 Feb 2009, 1:26 am

@ saya suka sangat tengok jari-jemari teman wanita saya, cantik betul. Sungguh! Sampai saya takut nak pegang. Bukan takut jari-jemarinya patah, tapi takut nanti jari jemari kami tidak boleh saling bantu membantu di satu hari yang amat dahsyat di hadapan Yang Maha Esa.

@ saya suka sangat tengok rambutnya. Cantik betul.....sungguh! Sebab itu saya belikan dia tudung. Bukan sebab cemburu orang lain tengok, bukan! Tapi sebab saya mahu rambutnya sentiasa ditutup macam iklan dot dot dot tu sampai bila-bila........ takut nanti dibakar dek api neraka, di suatu hari yang amat dahsyat di hadapan Yang Maha Pencipta!!

@ saya suka sangat tengok body teman wanita saya.... solid betul. Sungguh!! Sebab itu saya belikan dia telekung supaya masa 'dating" dengan Kekasih dia Yang Utama, dia jaaaaaaauuuuuuuhh lebih cantik dan berseri menghadap-Nya. Saya pun tumpang dapat pahala............syoknya!!

@ saya sedih sangat bila tengok teman wanita saya tidak tidur, tidak makan sebab rindukan saya. Saya pun macam tu juga. Si dia tanya "apa ubatnya, bang??" Saya pun bagi dia al-Quran sebagai penenang jiwa............ semoga dia cintakan-Nya lebih daripada saya.

@ saya sedih tengok dia selalu pesan macam2, " makan, minum, jaga diri, pandu kereta elok2........nanti awak sakit saya juga yang susah hati..... bla bla bla...." tapi bila tengok wayang sama2, terlepas Asar dan Maghrib begiru saja, dia tidak kata satu apa pun. aduuhhhh.....berdosanya saya!!!!

@ saya memang sayang sangat pada dia. Saya mahu jumpa dia, bersama dia, cinta secinta-cintanya. Cinta yang abadi di dunia dan berkasih sayang di akhirat, ber'dating di syurga kerana di situlah tempat yang kekal selama-lamanya.

@ Doakan kami saling ingat-mengingati, insaf-menginsafi. Ya Allah, ampunkanlah kami....... semoga kami dapat kekal bersama selama-lamanya, di syurga nanti. Amin Ya Rabbal 'Alamin.......................

_________________
:::I`m that man:::

colorex
Super Administrator
Super Administrator

Male
Number of posts : 151
Age : 27
Location : kedah
Job/hobbies : student lagi la..
Personal profile : Hai semua.. assalamualaikum saya dah selamat datang saya ucapkan kepada anda semua yg sudi meluangkan sedikit masa korang untuk join forum ni..maaf la sekirangan tak semeriah seadanya.. aku baru ja belajar buat benda2 alah ni..
Reputation : 2
Points : 68
Registration date : 19/06/2008

View user profile http://Prepaid4U.Net/?id=colorex89

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum